| نوشته شده توسط دکتر فتانه تراب پرهی | ||||||
سرطان پستان شايع ترين سرطان دربين زنان ميباشد.
| ||||||

بر اساس یک تحقیق جدید حتی یک پیاله الکل در روز هم می تواند ریسک ابتلا به سرطان پس.تان را افزایش دهد. ضمن آنکه نوشیدن دو پیاله شراب می تواند این ریسک را تا 50 درصد افزایش دهد.
در این تحقیق که جامع ترین و طولانی ترین تحقیق در این زمینه است احتمال افزایش ریسک ابتلا به سرطان پستا.ن در زنان حتی با نوشیدن یک پیاله مشروب الکلی اثبات شد.
برای این تحقیق هفت ساله 184 هزار زن که دوره منوپز خود را پشت سر گذاشته بودند شرکت کردند. جاسمین لو که در مرکز ملی تحقیقات سرطان آمریکا کار میکند در این باره گفت: تحقیقات ما تنها به این نتایج منتهی نشد. بلکه در نتیجه این تحقیقات مشخص شد الکل باعث افزایش ریسک 70 درصدی شایع ترین نوع سرطان پستا.ن در بانوان می شود.
دکتر یوانا اوونز، متخصص انگلیسی سرطان نیز گفت: احتمال اینکه الکل با افزایش میزان استروژن باعث ابتلا به سرطان پستا.ن می شود وجود دارد
نرم افزار فوق بر روی گوشی های Z610 و 6600 تست شده است.
دانلود - با حجم 70 کیلوبایت
پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )






